Reklamace

Moc nás mrzí, že produkt nebo služba nesplnila plně vaše očekávání. Uděláme vše pro to, aby pro vás byla reklamace maximálně jednoduchá. Prosíme, vyplňte tento reklamační formulář.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

V našem sortimentu nabízíme produkty vysoké kvality, nelze nikdy vyloučit vadu materiálu nebo chybu ve výrobním procesu. Každá reklamace je věc nepříjemná a snažíme se věc vždy vyřešit dle přání zákazníka. Abychom předešli případným sporům, přečtěte si prosím náš reklamační řád.

  • V případě, že se vyskytne jakýkoli problém s výrobkem, ihned nás kontaktujte. Výrobky v rámci záruky měníme ve většině případech za nový kus. Pokud z jakéhokoli důvodu nový kus nechcete, vrátíme Vám 100% ceny zpět.
  • Pokud při přebírání zboží zjistíte, že je balík poškozen nebo vykazuje nějaké vady, máte právo jej nepřevzít. O této skutečnosti nás prosím obratem informujte a my Vám neprodleně dodáme zboží nové či Vám vrátíme 100% ceny zpět.
  • Při převzetí zásilky křehkého charakteru doporučujeme rozbalit obsah před jeho převzetím od dopravce či ze Zásilkovny. V případě poškození zboží namístě sepište protokol o poškození zásilky se zaměstnancem přepravní společnosti. O této skutečnosti nás prosím obratem informujte a my Vám neprodleně dodáme zboží nové či Vám vrátíme 100% ceny zpět.
  • Pokud se objeví problém s výrobkem i po záruční době, neváhejte nás kontaktovat. Situaci budeme řešit jako každou jinou reklamaci.

Záruční doba

Začíná běžet ode dne, kdy jsme vám doručili zboží. Minimální záruční doba je 24 měsíců. Pokud dojde k závadě na zboží během jeho záruční doby, máte právo na uplatnění reklamace. 

Uplatnění reklamace 

Reklamaci nám oznamte prosím na naši emailovou adresu info@tleto.cz  kam uvedete, o jaké zboží se jedná a jaká závada se na něm vyskytla.  Po odeslání emailu prosíme také o vyplnění reklamačního formuláře, který najdete na konci stránky. 

Následně nám  zboží zašlete prostřednictvím Zásilkovny. Štítek na Zásilkovnu Vám pošleme na email po předcházející domluvě. Dopravu tak budete mít zdarma. V případě, že nemáte k dispozici Zásilkovnu, po předchozí domluvě můžete zaslat zboží na adresu sídla naší společnosti: Tleto s.r.o., Budilova 161/15, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň

Zboží přezkoumáme a po dohodě s Vámi buď obstaráme nové zboží nebo Vám vrátíme jeho plnou cenu.

POZOR! Neposílejte zboží zpět bez předchozího oznámení na email a bez odeslání formuláře!

Kontaktní údaje pro vyřízení reklamace: 

Email: info@tleto.cz

Telefon: +420722157939